ŞUBAT AYI MEYDAN OKUMA 20.GÜN


20. GÜN MEYDAN OKUMASI:

BUGÜN HAVA NASIL? HAVAYA GÖRE BİR LİSTE HAZIRLA MESELA (Film, Kitap,Kıyafet, Yemek aklına artık ne gelirse)

Evet bugün Şubat'ın 27'si ama ben 20 .günün meydan okumasını da yazıyor olsam bugün Bursa çok soğuk ve yağmurlu


İşte size okulumun bahçesi..
Bugün nöbetim bitti,öğrencilerimi evlerine gönderdik ama benim kursum başlamadan evvel sizlere bu yazıyı hazırlamaya çalışıyorum...

Yağmurdan her yer ıslak,
Okul olmayan bir gün olsa aslında tam elinde kahve, battaniye altında kitap okumalık bir hava......
Ama ben bugün okulda olsa yine de kahvemi içtim.


Çalışan biri olarak nedense yağmurlu gün kıyafet kombini  olsun istedim ......


1. ve 2. kombin benim tarzıma en yakın olanlar



Bu da bir başka bir alternatif olabilir diye eklemek istedim.....


Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....


5 yorum

  1. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. Bursa’ya selamlar
    Esma sultan geliyor aklıma bursa denilince😊
    Kombinler çok şık

    YanıtlaSil
  3. Kombinler çok güzel ☺ her ne kadar etek giymeyi tercih etmesem de 1. Ve 2. Bana uygundu 😊

    YanıtlaSil