KENT MEYDANI AVM GÜZELLİK GÜNLERİ ETKİNLİĞİ

SELAMLAR,
Sizlerlerle katıldığım ilk etkinliği paylaşacağım.

Mayıs ayının son günlerinde çok güzel bir etkinlik gerçekleşti.Etkinliğin haberini size buradan duyurmuştum....
Bu etkinlik Watsons İşbirliği ile L'Oreal Paris ve Maybelline Makyaj Uygulama Aktivitesi..
3 gün süren bir etkinlik oldu.Her gün farklı bloggerların katıldığı bir uygulama oldu.

Bu etkinliğe beni L'Oreal Bursa Bölge Eğitim ve Animasyon Sorumlusu Evren Çakmak Akyürek davet etti...
25-26-27 Mayıs tarihlerinde Bursa kent Meydanı AVM'de gerçekleşen etkinliğin ilk günkü davetlilerinden biriydim.....
Aynı gün benimle birlikte,
Özlem Özbek Karaca (@ozlemozbekkaraca) (Hem instagram hem youtube kanalı mevcut)
Aycan Özcan (@aycanhayatadair) (blog dünyasından da takip ediyormuşum ama etkinlikte tanışma fırsatım oldu kendisiyle Aycan'ın da youtube kanalı mevcut)
Vee instagram üzerinde çalışan birbirinden şık ve tasarım pijamalar hazırlayan @pembeperili sayfasının sahibi  Merve hanım vardı..... 



O gün Evren Hanım ve  L'oreal Güney Marmara Alan Koordinatörü Cem Altındağ etkinlik boyunca bizlere çok güzel bir ev sahipliği yaptılar. L'oreal ve Maybelline ürünleri ile ilgili bilgiler verdiler biz merak ettiğimiz soruları sorma ve incelemek istediğimiz ürünleri inceleme fırsatı bulduk...

Evren Hanım tarafından bana makyaj uygulaması yapıldı.



Kısacası çok güzel bir etkinlik oldu .Buradan tekrar L'Oreal Bursa Bölge Eğitim ve Animasyon Sorumlusu Evren Hanım'a ve L'oreal Güney Marmara Alan Koordinatörü Cem Bey'e nazik davetleri ve ev sahiplikleri için teşekkür ediyorum......










Bu arada Evren Hanım biz katılan bloggerlar için L'Oreal ve Maybelline ürünlerinden oluşan bir paket  hazırlamış sağolsun.. Sonraki yazımda da bu ürünleri paylaşacağım sizlerle.......


Bu arada gerek burada blog dünyasında okuyup takip ettiğim kadarıyla, gerekse instagram üzerinden takip ettiklerimde Bursa ili blogger etkinlikleri açısından en zayıf illerden biri.

Sevgiyle kalın...
Yorumlarınızı eksik etmeyin......






3 yorum