L'OREAL DEĞERLİ ÇİÇEKLER TEMİZLEME JELİ

Renkli kozmetiği makyaj yapmayı sevmeme rağmen cilt bakım ürünleri ve cilt bakımı benim için çok daha önemli .Belki de uzun yıllar sivilceler ile başım dertte olduğu için...

Temiz bir cildin makyajı daha iyi gösterdiğini ve taşıdığını düşünüyorum onun için günlük ve haftalık cilt bakımıma mümkün olduğu kadar dikkat etmeye çalışıyorum.Gerçi bunu kendi çabalarımla yapıyorum, profesyonel bir bakım yaptıramıyorum:))

Bu ara L'Oreal Değerli Çiçekler Serisinin yüz yıkama jeli,temizleme sütü ve toniğini kullanıyorum.Daha önceki yazılarımda toniği yorumlamıştım.....(temizleme sütü yorumu da gelecek)



DEĞERLİ ÇİÇEKLER TEMİZLEME JELİ
 150 ml.lik tüpte şeffaf jel  yapıda bir ürün.Köpürmesi için çok küçük bir parça almanız yeterli keza fazlası olunca arındırmakta zorlanabilirsiniz.
Açıldıktan sonra 6 ay içinde kullanmanız tavsiye ediliyor..
İçinde gül ve lotus özlerinin olduğu belirtiliyor..
Gül cildi yumuşatıyor,
Lotus cildi dengeleyip koruyor..
Çok güzel bir kokusu var, özel çiçeksi koku olarak ifade ediliyor.
Sabun içermediği yazıyor üzerinde..

Kanıtlanmış Etki:
Gözeneklerden arınan cilt temizlenir, ferahlar ve mat bir görünüm kazanır. Cilt gerginlik ve kuruluk hissi olmadan, sağlıklı ve rahat bir görünüme kavuşur. Günden güne yumuşar,ferahlar ve güzelleşir.



Benim Yorumum:
Öncelikle bu seri gerçekten çok güzel kokuyor. Hatta bu kadar güzel kokuyor oluşu düşündürücü....
Jel ile yüzümü yıkadıktan sonra çok ciddi bir gerginlik hissetmiyorum.
Kullandığım süre içerisinde hassasiyet meydana getirmedi, kaşıntı ve sivilce yapmadı,kızarıklık oluşturmadı. Hassas bir cildim olduğu için bazen olmadık bir tepki verebiliyor cildim.
Şu an için memnunun en önemlisi fiyat performansına göre çok iyi diyebilirim.Yanlış hatırlamıyorsan GRATİS indiriminden 11,50 gibi bir fiyata almıştım....
Tek dikkat edilmesi gereken kısmı az bir miktar ile yüzünüzü yıkamanız jeli fazla aldığınızda cildinizden arıtmakta sıkıntı olabilir.....
Onun dışında benim için yeterli bir ürün ...............



Eğer bu seriyi kullandıysanız sizin de yorumlarınızı okumak isterim,
yorumlarınızı eksik etmeyin...
SEVGİYLE VE SAĞLIKLA  KALIN.....




24 yorum

  1. Temizleme sütü ve toniği merak ettiğim ürünlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme sütü ile ilgili yorumumda gelecek.....

      Sil
  2. Hiç kullanmadım bu seriyi.Ambalaj renkleri de pek güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk ve dış tasarım olarak çok çekici bir seri gerçekten.....

      Sil
  3. Bu seriyi ben de merak ediyorum. Temiz cilt gibisi yok 😊

    YanıtlaSil
  4. Bende 15 tl gibi indirimli bir fiyatla aldım ve kokusunu çok beğeniyorum. İlk gün burun çevremde hafif bir acı bıraksa da ikinci gün yapmadı. Devam etseydi bırakırdım zaten. Toniği ile beraber kullanıyorum Memnunum.

    YanıtlaSil
  5. L'oreal'in yeni girişimlerde bulunmasını çok beğeniyorum, bu seri de ambalajı olsun, ismi, pazarlaması olsun çok başarılı.

    Ama keşke içeriğini biraz daha temiz tutsalar da gönül rahatlığıyla kullansak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içerik konusunda kesinlikle katılıyorum........

      Sil
  6. Elimde o kadar çok ürün var ki, bir süre bekleyecek sanırım yeniler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an bende aynı durumdayım kullanıp tüketmem gereken çok ürün var.....

      Sil
  7. Bu seriyi biliyorum ama kullanmadım..İnceleyeyim ben de ..

    YanıtlaSil
  8. bu seriyi ben de merak ediyorum deneyebilirim.. bloğuma ziyaretini beklerim ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim en kısa sürede geleceğim,
      sevgiler.....

      Sil
  9. Bende hassas ciltliyim. Her ürünü kullanamıyorum. Denenebilir. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman biraz daha dikkatli denemekte fayda var,
      sevgiler....

      Sil
  10. Loreal aşığı biri olarak bugün rosmana gidiyorum 😊😊
    Güzel bilgiler için teşekkürler canım ❤❤

    YanıtlaSil
  11. Bende her ürünü kullanmıyorum yeni nivea o2 aldım hassas ciltler için temizleme suyu ya bakalım umarım iyi gelir.Lorealın bu ürününü merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde yakın zamanda çok kullanmadığım bir marka Nivea ,
      en son göz makyaj temizleyicisini kullanıp blogda yorumlamıştım...
      Belki başka ürünlerine şans verebilirim bende....

      Sil