GÜLE GÜLE NİSAN, HOŞGELDİN MAYIS


SELAMLAR,
Evet artık ilkbaharın son ayına merhaba dedik. Dün 1 Mayıs tatili olduğu ve kendimi evde iş yapmaya kaptırdığım için paylaşım bugüne kaldı...


Ne zamandır instagram kolajı paylaşmadığım aklıma geldi..
İşte size Nisan ayı paylaşımlarımdan bir kolaj.....


Ayrıca bu ay biraz  daha kitap okuma konusunda kendime dikkat etmeye çalıştım ve 3 kitabı çok şükür bir ay içerisinde bitirebildim.



Umarım bu bahar yoğunluğunu bir an önce tamamlayıp daha rahat burada zaman geçirebilirim diye düşünüyorum....


Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin......


3 yorum

  1. Ne güzel resimleriniz var öyle içim açıldı :D

    YanıtlaSil
  2. Mayisi yariladik ama ben yogunluktan anca gelebildim 😊

    YanıtlaSil
  3. ayyyy hayat ne güzel işteee :)

    YanıtlaSil