KEÇELEME TEKNİĞİ

SELAMLAR BLOG DÜNYAM,
Bu aralar yine kendimi el işlerine verdim.Ondan dolayı ne kitap okuyabiliyorum ne de bloğa girip biraz zaman geçirebiliyorum.
Sürekli bahsediyorum ama okulda el sanatları öğretmenlerimiz iyi ki varlar onlar sayesinde bende kendime böyle bir hobi edinmiş oldum.Zaten severdim el işlerini ama yeni teknikler öğrenmek beni daha bir motive ediyor... El işi yaparken rahatlıyorum,kafam boşalıyor,daha kendimle baş başa hissediyorum hele bir de yanımda bir fincan kahvem varsa daha ne olsun değil mi ama:)))))
En son yaptığım çalışmalar Keçeleme tekniği ile yaptığım 3 adet runner .
Gayet uygulaması kolay olan bir teknik.Sadece elinizde keçeleme iğnesi ,fırçası ve keçe olması gerek gerisi sizin yaratıcılığınıza kalmış......
İşte son yaptığım çalışmalar...... 



Bunu runner şeklinde yaptım..



Bunu da bir arkadaşıma yaptım balkon masası için.....



Bu modeli de Defne'nin bakıcı teyzesine yaptım,O'da mutfağına uyacağı için mutfak masasında kullanacak.....



Son olarak size el işlerime eşlik eden kahvemle veda ediyorum...
Sevgiyle kalın....
Yorumlarınızı eksik etmeyin......



13 yorum

  1. Ellerinize sağlık güzel olmuşlar. Kahve de güzel görünüyor bu arada.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,hem kahveyi hem de el işlerini seviyorum....

      Sil
  2. Bravo :) ne güzel uğraşlar var.. çok beğendim yaptıklarınızı, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler seviyorum bu tür uğraşları....

      Sil
  3. Eline sağlık canım çok güzel olmuşlar. İnsan ürettiği zaman mutludur.

    YanıtlaSil
  4. Mimledim seni şekerim. Yapmadıysan bekleriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa sürede cevaplayacağım Kadriyecim...

      Sil
  5. Ama çok güzel olmuş bunlar... Çok sevdim doğallığını ♥
    Ellerine sağlık arkadaşım ♥

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık, harika olmuş :)

    YanıtlaSil