BİTENLER 2 (Nisan)


Çok sık olmasa da bende "Bitenler " yazısı eklemek istiyorum çünkü ben bu yazılardan tecrübelerden faydalanıyorum belki benim de bu konuda faydam olur diye yazmak istiyorum. Kozmetik ve makyaj bloggerları kadar çok ve sık ürün tüketemediğim için ben ailecek kullandığımız ürünleri de bu gruba dahil ettim.....
İşte bitenler. grubundaki ürünlerim.....




1)Head & Shoulders: Eşim kullanıyor memnun onun için çok fazla söyleyebileceğim bir şey yok.
2)Zetion: Eşim ve kızım kullanıyor kepek önleyici şampuan, çok memnunlar, ihtiyaç hissettikçe eczaneden alıyorlar.
3)Johnson's Baby: İndirimden almıştım. Küçük kızım için bazen kullandım ayrıca makyaj süngerleri ve fırçalarının temizliği içinde kullandım...
4)La Roche-Posay Effaclar Yüz Yıkama Jeli:  Hassas bir cilt tipim var ondan dolayı bu yıkama jelini almıştım. Yağlı ve hassas ciltler için temizleyici jel. İritasyona karşı ve yatıştırıcı etkileri bulunan La Roche-Posay termal su içeriyor. PH 5,5 sabun, renklendirci madde, alkol ve paraben içermiyor. Akneye karşı eğilimli ciltler üzerinde test edilmiş. Bundan dolayı büyük kızım ile ortak kullandık.
Gelelim bendeki etkilerine: cildimde kuruma yapmadı, hassasiyet ve kızarıklık meydana getirmedi, kaşıntı yapmadı. Yıkama jellerinde en hoşuma gitmeyen şey arınmama hissi bu jelde onu hiç hissetmedim, su ile çok çabuk durulanıyor. Ayrıca çok bereketli çok az bir miktarı çok güzel köpürüyor.Yerine yenisini aldım bile çok memnun kaldım.
5)Essence PureSkin 4'ü Birarada Krem Temizleyici: Yanlış hatırlamıyorsam Watsons indiriminden çok uygun fiyata almıştım. Kızım da bende kullanırız diye düşündüm Ama benim cildime çok uygun gelmedi. Normalden fazla bir kuruma yaptı. Ayrıca uygulamadan sonra yüzünüzde bir beyazlama söz konusu oluyor bu durum bana yapay geldi biraz .Onun için bitsin diye kullandığım bir ürün sanırım bir daha almam

  
6)Bioder Mela-Tone  Ton Düzenleyici Leke Kremi: Defne'ye hamileliğim sırasında şakak bölgemde oluşan hafif lekelenme için peelingi ile birlikte kullandım ben memnun kaldım zaten çok hafif bir lekelenme vardı ondan dolayı tekrar almadım peelingi daha bitmedi.
Günlük nemlendirici olarak kullandım ,ürün her cilt tipine uygun. İçinde Arbutin, Niasinamid var. Paraben, Alkol ve parfüm içermiyor. Hafif bir leke sorununuz varsa tavsiye ederim...
7)Amway Artıstry Essentials Eye-Lip Makeup Remover: Ürün inceleme yazısı TIK TIK..
Çok memnun kaldım, denemek istediğim ürünlerden sonra muhakak tekrar alırım...


8) Rituel De Beaute Siyah Nokta Ve Kir Temizleyici Burun Bandı: BİM'in meşhur burun bantları .
Bloglar ve Vloglarda çokça övüldüğü için kullanmaya başlamıştım.Üzerine yazılan inceleme yazıları çok fazla olduğu için ayrıntılı bir şeyler yazmayacağım. Eşimle ortak kullanıyoruz ve bittikçe alıyoruz.
 
9)Avon Full Speed Deodorant: Eşime almıştım Avon'da beğendiğim erkek kokularından, Fiyatı indirime girdiğinde tekrar eşime alabilirim.


 
10) Parmex Aseton: Sıkıştığım zaman markette bile bulabildiğim aseton bitenler grubumuzda.....

 
11)Avon Naturals Skın Care Radiance Rose Water: Avon Güllü su,katalogda fiyatı çok uygun olduğu için denemek istemiştim.İçinde gül esansı var.Ben makyaj temizliği için kullandım. Tekrar alacağımı sanmıyorum. 

 
12)ReNu Lens Solüsyonu: Sürekli lens kullanan bir kişi olarak hep aynı solüsyonu kullanıyorum,şimdiye kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
 
12)Avon Göz Kalemi: Yine katalogta  indirimde görüp denemek istediğim bir ürün,asansörlü göz kalemi veya eye liner, çok memnun kalmadım akma yapıyor,bir daha almam sanıyorum..

Şimdilik bitenlerim bu kadar,
Yorumlarınızı eksik etmeyin,
Sevgiyle Kalın....

16 yorum

  1. Ben hiç kullanmadım ama benim küçük kardeşim kullanıyor burun bandını çok sever böyle makyaj ürünleri ni 😊 bir çekmecesi var dolu sayenizde bende öğrenmiş oluyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. Toplayınca ne kadar cok sey kullanmisiz diyoruz degil mi :)

    YanıtlaSil
  3. burun bandınla ben nedense hiç anlaşamadım... paylaşım için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  4. Ben de yüz temizleme jeli alacaktım, hatta aklımda La Roche vardı. Çok iyi denk geldi bu yazı. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Genel olarak Avondan memnun kalmamışsın ;) Bende full speed in kokusunu çok seviyorum. Bayada pahalı eşime doğum günü şeysi olarak almıştım geçenlerde ;)

    YanıtlaSil
  6. Essence temizleyiciyi merak ediyordum, bana da uymayacak bir ürünmüş. Parmex asetonu ben de seviyorum açıkçası. Bitenler yazılarını çok faydalı buluyorum. Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Essence'in aynı yıkama jeli benim cildimi de aşırı kötü etkiledi. Hatta o yüzden blog açmıştım.

    YanıtlaSil
  8. Avon Naturals Skın Care Radiance Rose Water bende aldım ancak beğenmemiştim :/

    YanıtlaSil
  9. Tecrübelerden yaralanmak hayatın kolaylıklarından :)

    YanıtlaSil
  10. Bitenleri biriktirmeye kalksam annem beni terlikle kovalar :D

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel ürünler bitmiş...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba bu tip yazılar gerçekten faydalı oluyor:)Bende yazmıştım bu tip bir yazı ama biriktirmek baya bir zaman alıyor.Çok fikir aldım 😊

    YanıtlaSil
  13. Bu arada o Zetion benim zor zamanlarimin kurtarıcısı. Ne zaman kepeklenme sorunu yaşasam bir haftada kurtarıyor beni.

    YanıtlaSil
  14. Ben de Effaclar Jel ve Bim'in burun bandından çok memnunum :) Sizi geri takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  15. Zetion şampuanı ilk defa görüyorum. Kepek sorunu olanlar için iyi bir alteratif olabilir.
    Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil