ÜTÜ FİLMLERİ 1

Gece 00:15'den herkese iyi geceler,
Kızlar uyuyup biraz blog arkadaşlarımın yazılarını okuyup yorum yazayım diye girince 
Sevgili "Oytunla Hayat" Şebo'nun "Battaniye Örmek için İzlenen Filmler" yazısından etkilenerek bende kendime yeni bir seri açıyorum ve adını
"ÜTÜ FİLMLERİ"
koyuyorum.
Ütü yapmak ev işleri arasında yapmaktan en az hoşlandığım işlerden biridir.
Genelde ütü yapmayı kolaylaştırmak adına komedi,romantik veya romantik komedi tarzı filmler izliyorum. Sanki ütü yapma işini biraz daha çekilir hale getiriyor ve zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum.
Gelelim bu hafta ütü yaparken izlediğim filmlere.....


ACI,TATLI,EKŞİ
Netflix'te ilk karşıma çıkan film olduğu için açtım.
2017 yılı sanıyorum bir Kore filminden uyarlama bir filmmiş.Onun için özgünlükten uzak, konu olarak ta çok sıra dışı değil. Bazı sahneler çok zorlama geldi mesela.Final tahmin edilebilir türden ama ütü yaparken bana iyi geldi.Eğer 5 üzerinden puan vermem gerekirse 2-3 arası olabilir. 


AŞK UYKUSU
Ütü bitmeyince Netflix arkasından ilk olarak öneri olarak bana bu filmi sundu.İsmini duymadığım ve ilk defa gördüğüm bir film olduğu için düşünmeden oynata bastım.
2017 yılı bir film.
Mehmet Coşkundeniz'in gerçek olaylardan yola çıkarak tutkulu bir aşk hikayesini anlattığı,2014 yılında çıkan aynı isimli ilk  kitabından uyarlanmış.
Filmde kendisi de bir psikolog olarak karşımıza çıkıyor Mehmet Coşkundeniz..
Gerçek bir olay olması ve içeriğinde psikolojik tahlil ve durumlara yer veriliyor olması bu filmi benim için daha dikkat çekici kıldı ve severek izledim.Evet bu da klasik bir konu ama işleniş nedense hoşuma gitti.
5 üzerinden not vermem gerekirse 3-4 arasında yer alabilir.

Siz bu filmleri izlediniz mi?
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....
Bu arada ütü filmi önerilerinize açığım:)))


9 yorum

  1. Aşk uykusu 😊 Alican Yücesoy çok sevdiğim bir oyuncu bu filmi izlemek isterim teşekkürler paylaşım için 😊

    YanıtlaSil
  2. Acı tatlı ekşi, daha önce izlemiştim ama bende pek sevmedim ://

    YanıtlaSil
  3. Tabi biz yapmadığımız için ütü filmlerini bilemeyiz :)

    YanıtlaSil
  4. Ütü filmeleri çok güzel olmuş. Geçen yılda Isn't it Romantic yorumunuzda böyle bir şeyden bahsediyordunuz ütü yaparken izledim diye. Ben de o yorumunuzdan sonra izlemiştim film :) Böyle filmleri insan arıyor. Bu filmleri de aklımda tutayım. Teşekkürler. Sağlıklı günler :)

    YanıtlaSil
  5. bir sepet dolusu ütüm var çok iyi geldi bu fikirler. teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. ütü filmleri eveeet ben de uykuluk filmler diyorum bunlaraaa, kanal d filmleri gibi, bu ikisini de izlemedim ama izlicem, bir de "biz böyleyiz" var bak o da ütü filmisi. alican yücesoy u çok severim, bakırköy tiyatrosundaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Örgü film listem vardı ama ütü filmleri çok yaratıcı olmuş :)))

    her ikisini de izledim, çok abartılı şekilde beğenmedim ama izlerken çok rahat iş yapılabilen filmler, ütü gibi :))

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. İyiymiş ütü filmleri bu arada film ve dizi işlerine uzak olsakta aklımızda olsun bakalım. Özellikle Aşk uykusu merak uyandırdı teşekkür ederiz. Ben şimdi bu filmleri izlemek için mecbur ütüde yapcam ne yapalım :)

    YanıtlaSil
  9. Aşk Uykusunu izlemiştim... Acı tatlı ekşiye bakayım.. kolay gelsin size de :)))

    YanıtlaSil