NEW WELL Derma Make-Up Cleansing Milk

Selamalar,
Umarım herkes iyidir.
Ülkece ve hatta Dünyaca değişik bir süreçten geçiyoruz.
Covid 19 virüsü ile boğuşuyoruz dünyaca.....
Bazen kendimi bir bilim-kurgu filmi içinde gibi hissediyorum..
Ama şu an sadece elimizden gelen kişisel hijyenimize dikkat edip-evde kalmak.
Biz maaile evdeyiz.Ben ve kızlar okulların kapalı olmasından eşim de sağlık sektörünün bir yan kolunda çalışıyor.Bu süreçte şirket onlara home ofis emri verdiği için O'da evden çalışıyor.
Herneyse çok fazla uzatmak istemiyorum zaten sosyal medya üzerinde olağandan fazla o kadar abartıya kaçanlar var ki ..........

Benim de kullandığım ve  yorumlamak istediğim ürünler o kadar çoğaldı ki belki bu zorunlu ara verme döneminde blogda biraz daha aktif olabilirim..... 

NEW WELL Temizleme Sütü
NewWell markası belli dönemlerde bazı ürünlerini deneyimlemem adına gönderiyor.İlk gönderdiği kargoda vardı temizleme sütü.......
Elimde bitirmem gereken bir temizleme sütü olduğu için ancak kullanmaya başladım New Well Temizleme sütünü...
İlk olarak gerçekten çok başarılı buldum...
Ben genelde yüzümü köpürterek yıkamayı sevenlerdenim.Onun için genelde micellar su ile makyajımı temizler ve yüz yıkama jeli ile yıkarım.
Onun için bu zamana kadar çok fazla "temizleme sütü" deneyimim olmadı.Aynı markaya sahip iki farklı temizleme sütünü kullandım.
Ama"New Well Temizleme Sütü" şimdiye kadar kullandıklarım arasında en yüksek notu aldı benden..


Kuru ve hassas ciltler için uygun bir ürün. Benimde cilt yapım karmadan kuruya dönük olduğu için çok hoşuma gitti.Cildimde bir yağlılık hissi bırakmadı hatta  nemlendirdi..
Benim  cildimde herhangi bir kuruma ve gerginlik yaratmadı.
Alerjik bir reaksiyon,sivilcelenme,pullanma ve hassasiyete sebep olmadı.
Gerçekten süt  gibi  bembeyaz bir ürün.
Çok hoş ve hafif bir kokusu var.
Dermatolojik olarak test edilmiş.. 


Temizleme sütü kullanma alışkanlığı olan herkese "New Well Derma Make-Up Cleansing Milk" i tavsiye ederim......

Eğer sizde bu ürünü denemek isterseniz....

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin...

BU ARADA
Evde kalın,
Kişisel hijyeninize dikkat edin,
zorunlu hallerde dışları çıkmak zorunda kalırsanız kişisel mesafenizi koruyun...


13 yorum

  1. Güzel bir inceleme olmuş 😊 kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. An itibariyle iyiyiz:) Sağlıklı günler dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Kuru ve hassas ciltlere de uygunmuş, aklımda olsun bu ürün. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat politikası olarak ta uygun bir marka renkli kozmetik çeşitlerine de göz atmanı tavsiye ederim,
      sağlıklı günler.....

      Sil
  4. Son mim yazımda seni de mimledim bu arada. *-*

    YanıtlaSil
  5. güzel bir ürüne benziyor.
    ayrıca evde kalalım evet :))

    YanıtlaSil
  6. Makyaj yapmadığım için temizleme sütü vs. yok şu an evde:)
    Ancak çok önemli bir şey olursa hani bir davet, vs. o zaman yapıyorum, o zaman da buzdolabında sütü alıp siliyorum:))))
    Eline sağlık bilgiler için.

    YanıtlaSil
  7. Bu Corona çok kötü oldu:(
    Dilerim ülkece az kayıpla atlatırız, blogda da umarım kimseye uğramaz....sağlıcakla kal:)

    YanıtlaSil
  8. Kokusu bana ağır geldi ama makyajı temizlemesi çok iyi..

    YanıtlaSil