YENİDEN MERHABA....

Uzun bir zamandan sonra ne mutlu bana bilgisayar başına oturabildim.
O kadar özledim ki hem blog okumayı hem de bir şeyler yazmayı.
Ama bu sefer kesinlikle daha da emin oldum ki ben düzen insanıyım
Yaz tatilinde yapacağım diye planladığım birçok şeyi yapamadım.
Ama köyü kapatıp Bursa'ya dönünce okulların da açılması ile birlikte ailemiz için düzenli hayat da başlamış oldu.
Yazacak o kadar çok konum birikti ki inşallah sırası ile hepsini paylaşacağım...
Bu yıl bizim için daha da düzenli yaşamamız gereken bir yıl olacak sanıyorum çünkü büyük kızım LGS'ye girecek..Evdeki hayatı ve sosyal  hayatımızı kızıma göre  planlayacağız.

Yazın o kadar koşuşturmalı ve bol seyahatli geçti ki işin özü evimde elime kahvemi alıp kitap okumayı özledim. 


Umuyorum artık kendim için planladığım herşeyi ,kendime zaman ayırma anlamında yerine getirebilirim. 

Blog paylaşımlarıma başlamışken malum okul planlarımı da  yetiştirmem gerek....



Lafı çok uzatmayayım.Bundan sonra artık buradayım...
sevgiler.....

19 yorum

  1. Yaz herkes için öyle oluyor. Bende düzeni seviyorum ama tatil bir ara oluyor, o da gerekli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil kesinlikle gerekli Kadriye de bu yaz bizim ki başka bir boyut aldı sanki cemiyetler,hastalık vb. bende anlamadım bu yazın nasıl geçtiğini....

      Sil
  2. Şu sınavlar hem öğrenciyi hemde aileyi çok yoruyor.Bu süreç umarım kızınız ve sizin için güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım inşallah öyle olur,çok teşekkürler....

      Sil
  3. Hoş geldiniz. :)
    Yaz dönemi benim için de öyleydi. Kızınıza da başarılar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum,
      inşallah diyeyim kızım içinde her şey hayal ettiği gibi olur.

      Sil
  4. Dilerim güzel bir süreç olur hem kızınız hem de sizin için. Tekrar geri dönmeniz ne güzel! ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bende buraları seviyorum ve eksikliğini gerçekten hissettim....

      Sil
  5. Hoşgeldiniz yaz benim içinde koşuşturmalı geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum:)
      herkes aynı durumdaydı galiba yaz aylarında:))))

      Sil
  6. Hoş geldiniz :)
    Zamanın hızlıca akıp gittiği şu sıralar planlı olmak en güzeli bence de. Umarım her şey istediğiniz gibi olur. :)

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldiniiiz olsun hayat güzel işteeeğğğğ :)

    YanıtlaSil
  8. Tekrar hoş geldiniz! Kızınız için her şeyin en güzelini diliyorum, Allah çocukların emeklerini boşa çıkarmasın inşallah :')

    YanıtlaSil
  9. Hoşbuldum...
    İnşallah kızım ve tüm evlatlarımız için her şey hayal ettikleri gibi olur.

    YanıtlaSil