MİM "Hangisini Tercih Edersin?"




"28 Day Blog Cahallange "devam ederken mimlenmiştim...Maalesef ki meydan okumayı yetiştirmeye çalışıyorken yazmaya kısmet olmadı.Ama arayı çok uzatmadan yazayım istedim.

 Sağolsun sevgili "Okumaya Gel "beni de hatırlayarak mimlemiş.. "Okuma gel" in "Hangisini Tercih Edersin "mimini okumak isterseniz BUYRUN BURAYA:)))


1-)Hangisini tercih edersin ? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi ? Neden ? 


Kesinlikle uçmak, su beni hep ürkütür..
Nefes alabiliyor olsam da su altı hiç bana göre değil..

2-)Hangisini tercih edersin ? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı ?  Neden ? 

Kitaplarla çevrili olmasını tercih ederim hayvanları da severim ama maalesef ki hayvanlara dokunma ile ilgili sıkıntım var


3-)Hangisini tercih edersin ? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı ? Neden ?

ikisini de tercih etmesem....


4-)Hangisini tercih edersin ? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi ? Neden ? 

İkisinin de yeri benim için ayrı..
Çay yorgunluğumu alan bir içecek benim için, kahve ise tam keyif anlarımın anlamı..
Ondan dolayı her ikiside...

5-)Hangisini tercih edersin ? Pilav üstü kurumu yoksa köfte patates mi ? Neden..



Sanırım biraz klasik bir yapım olduğu için tabi ki pilav üstü kuru


6-)Hangisini tercih edersin ? Sınırsız döner mi? yoksa sınırsız kokoreç mi ? Neden ? 

İkisini de çok severim ama illaki tercih yapmam gerekirse sanırım sınırsız döner....


7-)Hangisini tercih edersin ? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi ? ( Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun) Neden ?

Ayyyyy bu soruyu ne olur kusura bakmayın es geçiyorum ikisini de tercih etmem




8-)Hangisini tercih edersin ? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı ? Neden ?


Aslında seçim yapması zor bir soru, 500 yıl öncesini tam gerçek anlamıyla olmasa da kaynaklardan öğrenebiliyoruz sanırım 500 yıl sonrası biraz daha ağır basıyor....


9-)Hangisini tercih edersin ? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçak bileti mi  yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi ? Neden ?


Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası uçak bileti ..

Yurt içi bir şekilde halledilebilir yolculuklar anlamında ama yurt dışı seyahatleri özellikle uçak biletini çok tuttuğu ülkeler için güzel olurdu...



10-)Hangisini tercih edersin ? Daha çok dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı ? Neden?
Bir öğretmen olarak konuşmayı da severim ama bu soruya cevabım daha çok dinlemek olacak

Sevgiyle kalın,
Bu mimi cevaplamamış olan ve benim cevaplarımı okuyup yorum bırakan herkesi bu MİMİ yapmaya  davet ediyorum....

5 yorum

  1. Teşekkürler keyifli mim için
    Genelde çay ve kahveciler olarak ayrılmıştı bloggerler ama ilk defa siz ikisinin yeri ayrı olarak değerlendirdiniz.Bende 2 sini ayrı ayrı severim

    YanıtlaSil
  2. Uçmak,kitap,3'ü es geçtim,kahve,patates köfte,kokoreç,bilmemeyi,geçmiş,sınırsız uçak bileti :))))

    YanıtlaSil
  3. hep beraber uçalıııım havada çay içer döner yerizzz :)

    YanıtlaSil
  4. Bu mim çok güzeldi. *-* Senin cevaplarını da keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
  5. Bir cok yanitimiz benziyor 😊

    YanıtlaSil