MUTLU BİR YILDÖNÜMÜ (Film İncelemesi)

Selamlar,
Arayı çok fazla uzatmamak adına geçenlerde  Netflix'te izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum..
Eğer kafa dağıtmak , zaman geçirmek isterseniz size bir alternatif olabilir.

MUTLU BİR YILDÖNÜMÜ
"HAPPY ANNİVERSARY"


YILI: 2018 
SÜRE: 1 saat 18 dakika
OYUNCU KADROSU: Noel Wells, Ben Schwartz, Joe Pantoliano
YÖNETMEN: Jared Stern
TÜRÜ: Romantik Komedi


Tuhaf bir çift 3. çıkma yıl dönümlerini, ilişkilerini gözden geçirerek ve ayrılmalarının gerekip gerekmediğini düşünerek geçirir. 
Film bir gün içinde geçmekte. Ara sırada  flasbacklar ile  çiftin arasında yaşananlar daha iyi yansıtılmaya çalışılıyor.  

Çok iyi bir romantik komedi mi orası tartışılabilir..
Ben ütü yaparken kafa dağıtmak adına  izlemiştim.......

17 yorum

  1. Mutlu bir yıldönümü güzel bir filme benziyor.

    YanıtlaSil
  2. Gecenlerde basina baktim devam ettiremedim 😊

    YanıtlaSil
  3. İncelemeye göre izlemeliyım

    YanıtlaSil
  4. Süresi de kısaymış. İzlenir aslında kafa dağıtmak için. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  5. Ütü yaparken aklımda bulunsun ;)

    YanıtlaSil
  6. Benim de üyeliğim var ve geçen ben de bu filmi inceliyordum. Sizin yorumunuzdan sonra vazgeçtim ve izlemeyeceğim. Biraz daha iyi filmler bulmaya çalışayım.

    YanıtlaSil
  7. İyiymiş öneri için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınızı çok beğendimm.. 😊 benim de sayfam var profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz 😊

    YanıtlaSil
  9. Bu filme başladim ama sonunu getiremedim ne yazık ki.. belki tekrar bakarim. Sevgiler, 🤗

    YanıtlaSil