NEUTROGENA Deep Moisture Ekspres Vücut Spreyi

SELAMLAR,
Bundan sonra çarşamba günleri mümkün olduğunca kullandığım ürünler ile ilgili yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Yazın elimden düşürmediğim vücut nemlendiricisi,çok beğenerek kullandım ondan dolayı sizlerle de paylaşmak istiyorum.

NEUTROGENA Deep Moisture Ekspres Vücut Spreyi



Lazer epilasyondan sonra ciltte bir kuruma oluyor maalesef bende o durumu yaşıyorum. Epilasyon sırasında içeriğinde A ve E vitamini olmayan nemlendiriciler tavsiye diliyor. Elimde önerilen vücut nemlendiricisi bitince bu ürünü nereden aldığımı tam olarak hatırlayamasam da Gratis veya Watsons olma ihtimali çok yüksek ,indirimde olduğundan ve bu markanın el kremlerini beğenerek kullandığım için aldım.

Ürün  200 ml.lik deodorant kutusu tarzda bir kutuda ve sprey formunda.
hem dik hem de ters şekilde kullanılabileceği ifade ediliyor.



Banyodan sonra vücudunuzu havlu ile kuruladıktan sonra ya da kurulamasanız bile kolayca cilt tarafından emilen bir yapısı var. Anında emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor.
Sprey formunda olması ve her açıdan kullanılabiliyor olması bana çok işlevsel geldi.Vücut nemlendirmesi için özel zaman ayırmayanlara için  ideal bir ürün.



Ben bu ürünü çok severek kullanıyorum nemlendirme özelliği benim cildim için yeterli geldi.Çok çok kuru ciltli bir kişi için bilemiyorum ne kadar yeterli olur nemlendirmesi ama .Tekrar alıp kullanabileceğim bir nemlendirici.
,Sizlerinde özellikle sprey formunda tavsiye edebileceğiniz vücut nemlendiricisi varsa denemek isterim...
Yorumlarınızı eksik etmeyin,
Sevgiyle kalın.....


19 yorum

  1. Tam benlikmiş ,şans vermek isterim.

    YanıtlaSil
  2. benimde cildim çok kurudur nemlendirme özelliğinden memnunsan bende deneyebilirim. bilgilendiren bu yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için nemlendirmesi yeterli geldi canım bir dene istersen....

      Sil
  3. Bu ürünü denemedim merak ettiklerimden :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir ürün, paylaştığınız için teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir ürün ben de kullandim 😊

    YanıtlaSil
  6. Pratik bir ürün...En sevdiğim....Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pratiklik önemli bir nokta gerçekten:))
      sevgiler...

      Sil
  7. Ürünü denemedim. Ama bir şans verilebilir diye düşünüyorum Tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer ihtiyacın varsa bir şans ver bence...
      sevgiler...

      Sil
  8. Kesinlikle nemlendirme olayına takık durumdayım. El, yüz ve vücut bir yaştan sonra nemini kaybetmeye ve dışardan desteğe ihtiyaç duyuyor. Haberim yoktu çok iyi oldu gördüğüm. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı durumdayız o zaman,ihtiyacın varsa denemeni tavsiye ederim....

      Sil