CİLDİME NE KULLANIYORUM? (OCAK)

Haftanın son iş gününden selamlar,
Bu defa sizlerle günlük ve haftalık bakım olarak kullandığım cilt ürünlerimi paylaşacağım.. Başlığa "Ocak" ekledim. Çünkü ben bir markada çok istikrarlı olamıyorum ve farklı ürünlere de şans vermek adına her defasında başka marka ürünlere yönelebiliyorum. Ya da cildimin o anki ihtiyaçları ve ekonomik durumum doğrultusunda kullandığım ürünler değişebiliyor. Başka zamanlarda yine kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak için ayları kullanacağım..
Peki bu ara ne kullanıyorum??



1)LA ROCHE-POSAY EFFACLAR Yüz Yıkama Jeli:


Hassas cilt tipim var onun için bu ürünü almıştım. Yağlı ve hassas ciltler için temizleyici jel. İritasyona karşı ve yatıştırıcı etkileri bulunan La Roche-Posay Termal su içeriyormuş.
PH 5,5- Sabun, renklendirici madde, alkol ve paraben içermiyor.
Ayrıca akneye eğilimli ciltler üzerinde de test edilmiş. Bundan dolayı büyük kızım ile ortak kullanıyoruz.
Gelelim bende etkilerine; cildimde kuruma yapmadı, hassasiyet veya kızarıklık meydana getirmedi, kaşıntı yapmadı.  Yıkama jellerinde en hoşuma gitmeyen şey arınmama hissi bu jelde onu hiç hissetmedim ,su ile çok çabuk durulanıyor. Ayrıca çok ta bereketli çok az bir miktarı çok güzel köpürüyor. Daha bitirmedim sanırım 2 ay daha gider diye tahmin ediyorum.
Ben bunu Bursa'da Podyum Eczanesi'nden almıştım tam net fiyatını hatırlamamakla birlikte 50 küsür civarındaydı.
Evet bir daha almayı düşünürüm....

2)BİODER MELA-TONE  Ton Düzenleyici leke Kremi:



Defne'ye hamileliğim sırasında güneş koruyucu kullanıp dikkat etmeme rağmen şakak bölgemde çok hafif bir lekelenme oldu. Tam da leke ürünleri kullanmak için uygun mevsimde olduğumuz için eczacının önerisiyle bu ürünü tercih ettim.  Günlük nemlendirici olarak bu ürünü tercih ediyorum. Gece kremi de almadım günde iki defa kullanıyorum.
Bu ürün tüm cilt tipleri için uygun. Ciltteki ton farklılıklarını düzenlemek üzere bitkilerin en etkili özleri ile hazırlanmış. Özel olarak kombine edilmiş, UV filtreleri ile hem UVA hem de UVB ışınlarına karşı koruma sağlıyor.
İçinde Arbutin ve Niasinamid var.
Arbutin: Ayı üzümü yapraklarından elde edilen doğal bir aktif madde. Güneş, hamilelik ve yaşlılık lekelerine karşı etkili. Deriye rengini veren melaninin fazla sentezlenmesini engelliyor ve derideki renk ayrışmalarını azaltıyor.
Niasinamid: B3 vitamininin bir formülü. Melanin içeren melanozomların deri hücrelerine transferini bloke ediyor. Böylece hiperpigmentasyonda etkili oluyor.
Paraben, Alkol ve Parfüm içermiyor. Hipoalerjenik....
Ben nasıl buldum: Çok memnun kaldım, şakaklarımda ki lekeler neredeyse yok oldu. Nemlendirme özelliği de gayet iyi sadece tüm cilt tipleri için uygun yazıyor ama çok kuru cilt tipi için nemlendirme özelliği yeterli gelmeyebilir.
Krem bitinceye kadar lekelerin tamamen yok olacağını düşünüyorum..
İhtiyaç hissedersem muhakkak alırım ama gerek kalacağını düşünmüyorum......

3)BİODER MELA-TONE  REGULATING PEELİNG JEL:

 

Bu peeling jel de leke tedavisi için krem ile birlikte kombin şeklinde kullanılıyor. Ciltteki ton farklılıklarını düzenlemek için bitkilerin en etkili özleri ile  hazırlanmış.
Aynı şekilde içinde Arbutin ve Niasinamid var.
Paraben, alkol ve Parfüm içermiyor. Hipalerjenik.
Peeling jel cildi nazikçe temizliyor ve içeriğindeki gliserin cildi nemlendiriyor. Peeling etkisiyle ölü derinin atılıp lekelerin azaltılmasına yardımcı oluyor. Arbutin ile ton farklılıklarının düzenlenmesine yardımcı oluyor. Ciltte pürüssüz ve aydınlık bir görünüm sağlıyor.
Haftada 1-2 kez , 2-3 dakika dairesel hareketlerle masaj yaparak kullanımı tavsiye ediliyor....
Ben bu peeling jelden de çok memnun kaldım . Cildimde herhangi bir hassasiyet, kızarıklık, yanma, kaşıntı vb . etki yapmadı. Cildinizin gerçekten parladığını hissediyorsunuz sonrasında. Ciddi bir gerginlik hemen nemlendirici sürmeliyim hissini yaşatmıyor. Ve en önemlisi düzenli kullandığım için sanırım benim lekelerde çok güzel sonuç verdi.
Daha peelingin bitmesine var, gerek kalmaz diye düşünüyorum ama ihtiyaç hissedersem tekrar alırım muhakkak.
*Hem bu peelin jeli hem de kremi yine aynı Podyum Eczanesi'nden almıştım ama fiyatlarını hiç hatırlamıyorum...

4)SUNA DUMANKAYA GÖZ ALTI KREMİ:

 

Bu ürünü şu an hizmet vermeyen bir network firmasından 2 tane almıştım. Daha evvel birini bitirdim ve bu elimdeki son krem bitmesine az kaldı. Bitkisel bir içeriği var, göz çevresini nemlendirmeyi ,hafif kaz ayağı çizgilerini önlemeyi ve göz altı morluklarını hafifletmeyi vadediyor.
Ben bu göz altı kreminden memnunum. Evet göz çevrenizin nemlendiğini hissediyorsunuz, bazı göz çevresi kremlerinde yapış yapış bir his oluyor bu kremde onu hiç hissetmedim benim için olumlu taraflarından biri. Ayrıca pompalı şişede olması da kullanış açısından çok iyi tüp ürünleri ben pek sevmiyorum çünkü.
Tekrar alır mıyım? Suna Dumankaya'nın resmi internet sitesinde şu an satışta yok bu ürün. Ama sanırım artık yaş itibari (37 bitti ) ile anti-aging ürünlere yönelme zamanı geldi diye düşünüyorum. Başka ürünlere göz atacağım.....

5) YVES ROCHER Kayısılı Peeling:

 

Bu ürünü bir çok blogger çok övdüğü için almıştım. Çok fazla üzerine yazmak istemiyorum çok fazla inceleme yazısı mevcut.
Bildiğiniz gibi 50 ml. tüpte, güzel bir kayısı kokusu var. Ben diğer peeling jeli düzenli kullandığım için bunu hafta da  1 bazen kullandım. Peeling kıvam olarak koyu ve kremsi bir yapıda , içindeki peeling granülleri benim gibi hassas ciltliler için oldukça uygun dozajda. Daha sert ve granüllü peeling tercih edenler çok memnun kalmaz diye düşünüyorum.
Ben herhangi bir hassasiyet, kuruma, tahriş, alerjik bir durumla karşılaşmadım. İndirim zamanlarında yakaladığımda tercih edeceğim bir peeling....

Naçizane benimde yorumlarım bu kadar......
Sevgiyle Kalın...
Yorumlarınızı bekliyorum...
Yandaki linkten lütfen İnstagramdan da takip etmeyi unutmayın...................

 

22 yorum

  1. Merhaba, benim cildim hassas yapıda olduğundan dermatolojik ürünler tercih ediyorum.. La roche hakkında yazdığınızı dikkate aldım.. diğer ürünlerde incelemeye değer.. bu arada lekeler hakkında denenmiş bir şey söyleyeceğim. Ablamın yüzünde oldukça büyük (şimdiki 1 tl) bir leke vardı. Onun üzerine her akşam yatarken buğday yağı sürüp yattı ve yaklaşık 2 ayda o leke kayboldu.. inanamamıştım ve hep aklımda tutuyorum bunu :) İyi yayınlar, sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, aktardan alınan buğday yağı mı?
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Evet aktardan aldığı buğday yağıyla yaptı

    YanıtlaSil
  4. Ben de Yves Rocher'ın peelinglerini merak ediyorum ama henüz denemedim. Cildim çok hassas olduğu için korkuyorum biraz. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas ciltli olunca biraz daha dikkatli olmak gerekiyor haklısın
      Sevgiler

      Sil
  5. Bir tek la roche krem kullanıyorum. Yves Rocher saç bakım yağı kullanıyorum. Bioder ürünü hiç kullanmadım. Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. La Roche 'da benim de kullanmak istediğim ürünler var..
      Sevgiler

      Sil
  6. Lekelerle ilgili paylaşımlar olunca hemen pür dikkat kesiliyorum.Siz şanslıymışsınız sadece şakak bölgenizde oluşmuş ve gitmiş gibi.Benim yüzeysel maalesef.Ama bioder'in bu iki ürününe bakacağım bi.Merak ettim...

    YanıtlaSil
  7. 5. Numarayı çok merak ettim, en kısa zamanda edinmem lazım :) Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  8. Bakım çok önemli. Yeni gördüğüm ürünler de var. Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  9. Göz kreminin 40 ml olması gerçekten çok iyiymiş, çok uzun süre kullanabiliyorsunuz sanırım. Yves Rocher peelingi sanırım sevmeyen tek kişiyim ben :D Güle güle kullanılsınlar, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet göz çevresi kremi bayağı uzun gidiyor, peeling güzel ama kategorize edersek çok iyi değil
      Sevgiler

      Sil
  10. hah haaa her ay başka ürün kullanırım diyosuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül her ay başka başka neler kullanmak ister ama :)))))

      Sil
  11. LRP olmadı benim cildime, yakıyor cildimi nedense...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabiliyor böyle cilt önemli konu hassas olmak gerekiyor, bende de Rose var ondan aldığım ürünlerde dikkatli olmaya çalışıyorum...

      Sil
  12. İyi günlerde kullan canım tavsiyen için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Yahu melatone leke kreminden memnun kaldiniz mi ve kullanırken cildi soyuyor mu

    YanıtlaSil