İHANET NOKTASI (Kitap Yorumu)

Merhabalar,
yaz tatilindeyim ama benim tatil öyle koşuşturmacalı geçiyor ki maalesef bilgisayar başına oturamıyorum. Ondan dolayı ne takip ettiğim arkadaşlarımın paylaşımlarını okuyabiliyorum ne de kendim bir şeyler yazabiliyorum. Aslında ellerimizde telefonlar ile bu iş çok güzel yürüyor ama benim bilgisayar başına oturup rahatça okumak, not almak veya yazmak istememden ötürü telefon ile bloğumu yürütemiyorum.
Herneyse çok uzatmayayım.
Arayı daha fazla da uzatmamak adına yeni bitirdiğim kitaplardan birinin yorumunu eklemek istedim
 
İHANET NOKTASI
Yazarı: Dan Brown
Yayınevi: Altın Kitaplar
Yayınlandığı yıl: 2001
Sayfa : 512

Kitapla ilgili çok fazla şey yazmak istemiyorum sadece elimden bırakamadan 3-4 gün gibi kısa sürede bitirdim. Okumayanlar için kesinlikle alıp okumanızı öneririm.
 
Dan Brown'ın bu kitabı teknoloji ve bilim-kurgu türünde oldukça sürükleyici bir roman. Konusundan şöyle çok ipucu vermeden kısaca bahsedeyim.
"Uzaydan geldiği varsayılan meteorun üzerinde bulunan fosiller uzayda hayat olabileceğini düşündürmektedir. Fakat işin aslının farklı olduğu ortay çıkar. Bu  arada yaşanan tüm olaylar  Amerika başkanlık seçimini bile etkilemektedir.
 
Okurken bazı bölümleri daha sakin veya 2 kere okuma gereği hissettim o kadar çok teknolojik alet ve uygulamadan bahsediliyor ki, o biraz kitabı okurken gözünüzde canlandırmayı zorlaştırıyor. İşin ilginç yanı kitabın önsözünde romanın içinde yer alan tüm kurum ve teknolojik aletlerin gerçekte var olduğu ifade edilmiş. Kitabın bundan 18 yıl önce basıldığını düşünürsek o zaman ABD'nin elinde bunlar varsa şimdi durum nasıldır diye düşünmeden edemedim.
Roman olmasına rağmen çok ilginç bir kitap alıp okumanızı tavsiye ederim.
Bu arada Dan Brown'ın klasik semboller, vatikan ,ipuçları tarzının çok dışında bir roman....
 
Yorumumu okuyan herkese bende bir kahve :)))))))
Yine İzmir'de ama bu defa anne kahvesi değil babaanne kahvesi.
Babaannemin bu fincanını çok seviyorum. Bizim bir zamanlar yerli Sümerbank'ımız vardı.
İşte bu fincan  Sümerbank ürünü. Yine üzerinde bizden bir motif ayçiçeği var.
 
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....
 
 
 
 


7 yorum

  1. Selam,
    Önce afiyet olsun fincan sever biri olarak bayıldım 😊
    Çok severim Dan B. Kitaplarını, bunu okumadım en son Başlangıç romanını okudum.
    Yazın kızımdan dolayı zaman nasıl geçiyor anlamıyorum ve ne kitap fazla okuyabiliyorum ne de bloglara zaman ayırabiliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kahveye teşekkürler. Dan Brown kitapları okumak heyecanlı. Bunu duymamıştım.

    YanıtlaSil
  3. Kahve harika görünüyor. :)
    Şimdi baktım da kitaplığıma aynı kitap bende de varmış ama nedense elim gitmemiş. Elimdeki kitaplar bitince bir bakayım .:)

    YanıtlaSil
  4. ay ay ay seni buralarda görmek oy oy oy :) blog günlüğü hıhım ivit :)

    YanıtlaSil
  5. Kahve fincaniniza bayıldım 😊 Dan Brown kitapları oldukça sürükleyici... Güzel bir gün sizinle olsun 😊

    YanıtlaSil
  6. Selamlar blogunuzu takpteyim sizde beni takip ederseniz çok mutlu olurum birde blogumda bir mim mevcut onuda blogunuzda cevaplarsanız sevinçten havalara uçarım :)

    YanıtlaSil
  7. Dan Brown kitaplarını bir türlü bitiremiyorum beni sarmıyor sanırım.

    YanıtlaSil